Marketing: Γιατί να αναθέσω την διαφήμιση της επιχείρησης μου σ έναν ειδικό
Ζούμε σαφέστατα σε μια εποχή που η σωστή και επαγγελματική προσέγγιση ενός αντικειμένου απαιτεί εξειδίκευση και εμπειρογνωμοσύνη. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η επιστήμη του marketing και το παρακλάδι αυτής που χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες.
Είναι γεγονός ότι η μεγάλη ανεργία έχει οδηγήσει κάποιους ανθρώπους στην άσκηση του επαγγέλματος, οι οποίοι λειτουργούν σαν πλανόδιοι πωλητές διαφημίσεων και προσεγγίζουν επιχειρήσεις παρουσιάζοντας πακέτα που δεν έχουν διαφημιστική αξία.
Αυτό συμβαίνει γιατί προφανώς οι άνθρωποι αυτοί δεν έχουν τις απαραίτητες σπουδές και την κατάλληλη διαφημιστική κουλτούρα.
Το content,το social marketing και γενικότερα όλες οι καμπάνιες του μέλλοντος, δημιουργούνται από ειδικούς εφαρμογών της πληροφορικής στην διαφήμιση και σύμβουλους marketing.
Είναι επαγγελματίες που λειτουργούν κάτω από το πρίσμα μιας διαφημιστικής εταιρείας (και όχι στον δρόμο όπως προαναφέραμε) και δημιουργούν ένα εξατομικευμένο σχέδιο marketing για την επιχείρηση σας, ενώ στη συνέχεια προχωρούν στην υλοποίηση του.
Oι campaign developers έχουν την δυνατότητα να σας αναλύσουν με λεπτομέρεια τις παραμέτρους μιας διαφήμισης και να σας καθοδηγήσουν ανάλογα με τις ανάγκες σας.
Ο δημιουργός της καμπάνιας της επιχείρησης, διαθέτει γνώσεις για την ψυχολογία και την συμπεριφορά καταναλωτή και χρησιμοποιεί την δημιουργικότητα του για να βρει έξυπνους και αποδοτικούς τρόπους για να την προωθήσει.
Αντίθετα με άλλες μορφές διαφήμισης, μια σωστή καμπάνια που χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες αξιολογείται ποιοτικά και ποσοτικά.
Ένας σωστός επαγγελματίας προσμετρά μέσω εργαλείων, πόσοι είδαν την διαφήμιση, πόσο ασχολήθηκαν με την δημοσίευση και από ποιο μέρος του κόσμου μπήκαν να την δουν. Στη συνέχεια, είναι ορθό να παρουσιάσει αυτά τα αποτελέσματα για να έχουν οι διαφημιζόμενοι μια σαφή εικόνα.
Για όλους τους παραπάνω λόγους, δώστε ιδιαίτερη βαρύτητα στην επιλογή του ατόμου που θα αναλάβει την διαφήμιση της επιχείρησης σας και αποφύγετε ανθρώπους που δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο και χρησιμοποιούν πομπώδη λόγια και υποσχέσεις για να σας πείσουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια